Sayfalar

BERLİNER


malzemesi:1 su bardağı ılık süt,40gr yaş maya,2 yumurta,yarım bardaktan biraz fazla toz şeker,3yemek kaşığı margarin,aldığı kadar un,üstü için pudra şekeri içi için kuşburnu mermelatı.yapılışı:hamur kabımıza mayayı şekeri sütü margarini koyup iyice elimizle karıştıralım sonra alabildiğince unu koy yoğur kulak memesi yumaşaklığında olcak sanra mayalanması için 30,45 dk bekleyalim 2 yumurta kırıp tekrar hamuru yoğur biraz dinlendikten sonra hamuru ikiye bölüyoruz resimdeki tarifim gibi diğer işlemleri çokk nefiz bi pasta yapmanızı öneririm not:hamuru kalın olmasın bide kızgın yağda fakar kısık ateşte ağır ağır pişirilcek hamur olmasın diye pişine sıcağ sıcağına pudra şekeri serpilcek üstüne ben kuşburnu mermelatı kullandım siz evdeki mermelatınızdan kullanabilirsiniz bikezinde recelle denedim olmadı.




10 yorum:

  1. ellerine sağlık afiyet şifa olsun canım kardeşim çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık cok severim ben bunu.

    YanıtlaSil
  3. çokk teşekkür ederim haticem,arzucum, yorum yazan elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  4. Oh ellerinize sağlık. İçim gitti, afiyet şeker olsun

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  6. çokk teşekkür ederim atolyekedi ve aylinim ziyaretini beni çokk mutlu etti.

    YanıtlaSil
  7. Berliner olmuş bunlar :))
    ellerine sağlık .......
    Afiyetler olsun.....
    Canım
    hayırlı kandiller dilerim tüm dualarının kabul olması dileklerimle sağlıcakla kal...
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  8. Çok değişik, incir marmelatıyla yapsam ben bunu nasıl olur acaba :)
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. hoşbulduk Elzemhobby ziyaretin için teşekkür ederim her zaman beklerim.

    teşekkür ederim yıldızcım berliner ismi ben unutunca böyle takma isim kullandım.geç oldu yorumum canım hepimizin duaları kabull olsun inşlh seviler bende canım.

    teşekkür ederim sena çeyiz ziyaretin beni mutlu etti.canım katı olan tüm marmelatla olabilir sulu olunca taşıyo dairelerin içinden tava kızardığı için yağlar dışarıya fırlıyo marmelatı akınca inçir marmelatın katıysa tabiki olabilir.

    YanıtlaSil

Rabbim, Gözlerimden Sevgiyle Bakan Işıkları Eksik Etme, Hayırları Görmeyi ve Her Yaratılanı SENDEN Dolayı Sevmeyi Nasip Et..

 

BLOG designed by